SYR MIN KLÄDHÖG

Nu sitter jag i syrummet och syr lite i min lilla hörna. Skönt och få en extra dag ledigt så man kan få göra sådant man annars inte hinner eller har lust med. Det är så att jag har en hel hög med nya kläder som bara ligger och väntar på att få sys om eller förminska. Det är ju hemskt att ha en hel hög med oanvända kläder som bara ligger. Så nu tänkte jag försöka köra köpstopp tills dem är gjorda åtminstonde. I alla fall när det gäller byxor, linnen och tröjor som högen består av. Skulle jag hitta strumpor, underkläder eller annat då kanske jag nog köper.

Jag vet jag har mycket tjafs men det blir det nog ändring på till helgen. Ska storstäda och rensa ut.

 

Min klädhög plus en låda:/



Mysigt ändå att få haft sovmorgon och bara göra det jag har lust med en hel dag. Eller nästan i alla fall ska jobba ett par timmar som kontaktperson men annars är jag bara ledig att göra vad jag vill.


Roxy har också hjälpt mig och hållit mig sällskap:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0