LÖRDAGSBRUS

Nu har Kribbas pappa varit jätte snäll och kommit även denna helg till oss för att hjälpa oss få klart det sista i lägenheten. Dom är som vanligt jätte duktiga och bara jobbar på:)

Jag har istället varit iväg och gjort en massa ärenden som att handla mat, tanka, hitta fönsterspärrar, köpt nya handskar. Mina har jag tyvärr tappat bort som vanligt. Rättare sagt alla vantar:( Vet inte var dem försvinner.



Efter det har jag tvättat sopsorteringskärlen och skåpet:/ YIACK. Äckligt. Men ett måste ibland.
Har även rensat kylen på gammal mat och rengjort den. Tråkigt men inte lika äckligt måste. Roligt också att det blir så fint. Imorgon forsätter jag med annat som behöver fixas när jag ändå har tid. Men måste också jobba lite:( Tråkigt på en söndag men måste man så måste man.
Medan jag fixat det har dom fixat nya innerdörrarna åt oss. Blev superfint.





Så här såg ungefär de gamla dörrarna ut. Detta är vår ytterdörr och denna kan tyvärr inte bytas:(
Men ni ser skillnaden. Älskar de vita dörrarna. Det känns så fräscht och modernt jämfört med det gamla. Är jätteglad.


Kommentarer
Postat av: nettis

ja det e ju lite skillnad på färgen på dörrarna :) förstår att det blir super najs.. Å va fina vantarna är också .. se nu till att inte tappa bort dem med ;) kram

2011-01-16 @ 00:14:25
URL: http://null
Postat av: mellisa

"Hörre du. Snacka inte en massa strunt o prata ner dig själv. Du är en underbar person, hustru och mamma. Ibland så måste man sätta sig främst för att kunna orka, för att kunna vara där för sina barn och man.

2012-11-02 @ 09:05:14
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0