Nyårsfirande

GOTT NYTT ÅR PÅ ER. HOPPAS NI HAFT ETT BRA NYÅR.

I år firade jag och Kribba nyårsafton med ett par vänner till han. Vi åt jättegod middag tillsammans med några andra som en av hans vänner lagat. Därefter blev det av till två till fester med gruppen. Det var en jätte rolig och trevlig kväll. Ett bra avslut på år 2010.

Vår kväll började ganska tidigt så jag och Kribba var lite "tråkiga" och avslutade den redan strax efter nyårslaget. Men det tycker jag var perfekt för det hade varit en ganska festlig" kväll:)

 

 

 

 

 

 

Jag hoppas det nya året blir roligt, bra och att man får mycket gjort:) Jag vill gärna resa mycket och få skolan klart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0