DETTA HAR MINA KVÄLLAR DENNA VECKA BESTÅTT AV

Denna vecka har jag och Kribba fastnat för serien Mad men. Jag har varit helt slut denna vecka efter jobbet och detsamma gäller K så därför har vi bara slappat och sett denna serie hela veckan. Jätte skönt. Den är faktist ganska bra. Egentligen är den annars inte min typ av serie men när man väl börjar se så fastnar man.




Så här skriver imdb:

A drama about one of New York's most prestigious ad agencies at the beginning of the 1960s, focusing on one of the firm's most mysterious but extremely talented ad executives, Donald Draper.

Värt att tipsa om och prova i alla fall och se.


 

 


Kommentarer
Postat av: Nr 14

Haha, jag känner igen mig! Gud vilken fint inlägg! :- Jag sprang på din blogg via google för ett bra tag sedan och har läst den med stort intresse sedan dess. Du skriver väldigt personligt och ärligt :-... bloggbesokare.se

2012-11-02 @ 09:05:14
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0