DET BLEV FAKTIST MÅNDAG IGEN

Nu är helgen över och veckan börjar om på nytt. Blev tyvärr en super sen kväll för mig igår så i dag är jag helt tom i huvudet. Var i alla fall tvungen att handla lite mat efter jobbet. Mumsigt men även det kan vara tufft när man är trött. Men därefter har jag bara myst hemma framför tvn och nu datorn:) Det är skönt. Ibland.

Helgen har varit super lugn. Bara varit hemma. Nästan för lugn faktist så jag har varit mest uttråkad och rastlös. Men tänk ändå går helgen så fort.

Har bara pysslat på här hemma och slappat framför tvn och datorn. Sett lite serier och ätit gott som smörgåstårta.

 


Söndagen satt jag mestadels framför symaskinen och sytt lite tygpåsar med bokstäver på. Även sytt in och ändrat lite nya kläder som ligger på min "sy om och ändra klädhög" och bara väntar på att fixas och äntligen få användas någongång:) Dock har jag i alla fall flyttat om den högen lite snyggare på en stor hylla i garderoben. Fast knappt att de ryms där. Måste fixa de dära. Inte kul att nya kläder bara ligger. Ska försöka göra lite varje eller åtminstonde varannan dag så man blir färdig någon gång:)


Kommentarer
Postat av: nettis

vad står det på påsarna. Ser inte texten juh :( de var jätte fina.. vill ha..Du vet väl att du e den bästa kusinen ;)Kram

2011-02-01 @ 21:07:13
URL: http://null
Postat av: Eva

:) va go du är. Dito:)

Bokstäverna är hemliga för de är till jobbet.

2011-02-02 @ 22:02:47
Postat av: Filifjonkan

Hoppas att du går in och läser... bloggbesokare.se"

2012-11-02 @ 09:05:14
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0