BESÖK

Nu i veckan har vi besök av Kribbas familj. I dag har vi ätit hummer för första gången. Jättegott:) Alltid när de kommer blir det supergod och lyxig mat:) De gillar och kan laga mat. Skönt och bli bortskämd ibland. Och att slippa själv laga maten:) Tur att de inte är här så länge. Skulle snart rulla fram i så fall:)

Roxy är så klart också här. Han är lika söt och gosig som alltid. Annars får vi också lite hjälp här hemma och få fixat klart. Så skönt. Dom är så snälla. Dom ska själv renovera köket så jag hoppas vi kan då få hjälpa dom lite tillbaks. Annars har vi spelat och ska spela Xbox360 med kinect som Kribba fick i julklapp av dom. Han har verkligen snälla föräldrar. Det är skitkul. Jag har nu också fastnat i spelvärlden lite. Gillar verkligen kinect med Adventurespelet. Man blir helt inne i det.

 



Nu ska jag vara lite social och strax lägga mig.

Kommentarer
Postat av: nettis

å va roligt att ni fått det. måste vi ju spela om jag kommer o hälsar på nångång.. spelade det hos marris också.. Tommys bror har köpt det så vi körde en omgång eller två eller rättare sagt till sju på morgonen :) det e jätte kul. ha det. kram

2011-01-05 @ 12:15:34
URL: http://null
Postat av: Eva

Skrattar. Ja det är verkligen jättekul. Absolut måste vi spela det. Skulle vara jättekul om du eller ni några tillsammans kunde komma och hälsa på i vår.

2011-01-05 @ 17:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0