I´M BACK

Ni kanske tycker jag inte har uppdaterat men uppdateringen är fortfarande aktuell. Har bara sett The big bang efter jobbet om kvällarna. Så mycket mer har inte hänt.

Helgen flög förbi som vanligt. På fredagkväll mötte vi upp ett annat vänpar på Allstar på afterwork. Lite buffe, öl och surr. Jätte trevligt och gott.







Senare på kvällen kom Kribbas föräldrar och var här över helgen. Hjälpte oss och fixa de sista listerna.


Sista spiken slås.



Äntligen är det slut.

Eller? :)


Såklart följde Roxy med. Visst är han go:)














Mysigt.

Tänk att äntligen är lägenheten färdig. Kan knappt tro det. Härligt. Nu kan vi bara sitta och njuta och lägga pengarna på inredning och få det fint, mysigt och hemtrevligt. Det är nästa projekt och resor. Har lite planer till sommaren. För att fira blir det fest den 26. Alla ni vänner där ute är välkomna så ni vet om jag missat någon.

Nu ska jag sluta surfa och fortsätta att njuta av min halvdag i dag som ni kanske märkt. Härligt när man ibland får kortdag. Ska måla lite tavlor och sy om lite kläder i min "klädhög".

Kommentarer
Postat av: nettis

Hej kusinvitamin.. gud va fint ni verkar ha fått o va skönt att det äntligen e klart :) Tyvärr jobbar jag hela den helgen den 26e men jag ska verkligen ta o komma framöver o se hur ni har fått det. Ha det gott. Kram

2011-02-10 @ 20:44:25
URL: http://null
Postat av: Eva

Tack:) gumsan.

Vad synd:(

Men absolut. Kom gärna en annan helg. Saknar dej ju. Ha de bra. Kram

2011-02-11 @ 16:57:20
Postat av: Malin

mvh Marianne... bloggbesokare.se"

2012-11-02 @ 09:05:13
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Lovisa

JAA! ett inlägg :D Vad skojigt! Vad ska ni göra för något mysigt innan jul? ;) jag vill veta juuu! Ha det bäääst <3

2012-12-02 @ 06:39:43
URL: http://www.bloggbesokare.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0