SOMNADE SOM EN STEN

Igår var vi duktiga och skippade träningen. För vi hyrde släp och lasta på allt överblivit trävirke från renoveringen till återvinningen. Det var tufft men jag är ju tuff *blink* Nämen det är alltid något vi gruvar oss för. Det är tungt och tar tid. Det underlättar heller inte att vi bor högst upp utan hiss. Men det gick bara bra  och det var som vanligt faktist lättare än man föreställt sig. Vi pratade just om hur knasigt det är att man gruvar sig och bygger upp en bild som bara blir jobbigare ju längre man drar på det men som i verkligheten sedan visar sig inte alls vara så tung. Alltså bättre göra allt så fort som möjligt:)

Efter köpte raringen pizza. Tyckte vi förtjänade det. Mm så gott det var. Det var så länge sedan jag käkade det. Sen blev det lite serier och somna som en sten:)

Kommentarer
Postat av: nettis

Ja det brukar vara så när man ska ta sig för något. man drar o drar på det. Har mina julkartonger kvar här nere än som måste upp till förrådet men det e jobbigt :)

2011-02-05 @ 08:16:26
URL: http://null
Postat av: Eva

Skrattar:)

2011-02-10 @ 13:49:59
Postat av: Barbamamma

visste att han gillade dig ; kul för dig! jag e singel just nu! ; happylife! :'D NOT ajja vi måste kanske va lite mer ;O... bloggbesokare.se

2012-11-02 @ 09:05:15
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0