Skööön dag

Haft en jätte skön dag på jobbet. Det är härligt när allt är lätt och bara flyter på. Speciellt med tanke på förra veckan *ler*
Hoppas nu bara hela veckan fortsätter så här. Då blir det lätt snart helg igen. Mm

Haft dessutom en toppenhelg. Skriver mer när jag får bilderna.

Jag har hunnit en hel del sedan jag kom hem. Städat lite, betalat räkningar och pluggat:) Känner mig så duktig*)
Tänkte fortsätta och vara det resten av kvällen genom att plugga resten av dagen. Har en massa att ta igen och läsa som jag inte hunnit. Nu blir det mycket skola i veckan. Ni vet allt kommer på en gång och jag är som vanligt ute i sista minuten, ha ha. Så jag får bara skylla mig själv.

Kommentarer
Postat av: kusselinen

Men va nu.... Tror du e ännu sämre än mig på att skriva blogg s du som alltid var så duktig på att hålla dig uppdaterad.. hoppas du skriver snart så jag får nå kul att läsa. va roligt att du hittade min blogg också.. kramiz

2010-10-06 @ 08:38:05
URL: http://nettispettis.blogg.se/
Postat av: Eva

:) Ha, ha de e sant..Vi får väl köra en liten "contest" och se vem som uppdaterar bäst:)

Nämen, jättekul med din blogg. Glad du skriver så mycket. Fortsätt med det:) Jag ska också försöka uppdatera oftare. Kramiz.

2010-10-06 @ 13:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0