Otursdag

 

Oj, oj vilken lång dag det har varit. Haft värsta otursdagen och en extra lång arbetsdag. Men nu är det städat och över:) Äntligen.

Jobbat som vanligt till fyra därefter jobbade jag med min kontaktperson och även städat hela vår egna lägenhet. För imorgon blir i alla fall en superkul dag/helg. Då kommer mina två käraste vänner från Boden och hälsar på. :) Åh det ska bli så kul. Shoppa, tjejsnack, smink och styling och så klart lite party. Vilken helg va.

Skönt det för som sagt denna dag har jag haft värsta oturen. Började så himla bra med att jag försov mig. Hann precis i tid pga av min kära raring som tur vaknade och väckte mig annars hade jag nog sovit halva dagen*ler* . Därefter hittade jag inte en nyckel och glömde även den så småningom. Hann även med att köra vilse och bli en timma sen till ett uppdrag. Efter det tog nästa uppdrag dubbelt så lång tid än beräknat. Till lunchen hade jag också bestämt mig för att ta fel matlåda med mig.

Så var alltså min dag :)

Rolig va.

 

Men hann ändå ikapp till slutet av dagen:)

Lättnad

 

Vilka dagar man kan ha. Men vissa måste jag säga önskar man att man stannat hemma under täcket istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0