Helg

Skönt med helg. Veckan har känts tuff när jag fortfarande inte är riktigt frisk från förkylningen jag fick på semestern :( Lite sömn är nog också en bidragande orsak:) Är lite kass på att lägga mig i tid på kvällen. Så mycket jag vill göra men så lite fritid på vardagarna. Kvällen efter jobbet går så fort att man knappt hinner med. Men nu är det i alla fall helg. Så skönt.

Igår var vi på bio och såg Resident evil i 3D:)
Den var häftig. Mycket action. Mycket bas i musiken. Precis som jag gillar det.
Dock också lite besviken. Manuset var inte så jävla bra. Tyvärr. En del av handlingen och miljön kunde varit bättre.
Men skådisarna lika coola och proffsiga som alltid:)


 

Därefter drog vi på puben och myste. Drack öl och surrade. Mycket folk och trevlig stämning:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0