Zombie Eva

Ser förjävlig ut. Är precis på väg till duschen så ni får se en gammal bild istället.

Igår var jag så J*vla trött, som en zombie. Blir så när man lägger sig först efter tolv ett par dagar i rad och ska upp halv sju för att jobba. Är en kvällsmänniska så jag har svårt för att lägga mig alltför tidigt. Fast det är å andra sidan inte roligt att vara så trött på jobbet. Dagen blir så himla lång. Men jag tycker man har också så få timmar fritid när man jobbar. Man hinner knappt mer än laga mat, plocka undan disk och sådant förrän klockan är tio och man BORDE gå och lägga sig. Så less, så trist, så orättvisst.
Fast,,jag vet. Det är samma för alla, nästan.

Apropå zombie. Hittade denna coola zombiebilden.

Så när jag ätit middagen som bestod av min favoriträtt, osthamburgare somnade jag direkt på soffan ända till Kribbas föräldrar kom vid nio. Då var jag trött. Sover nästan aldrig middag.
Så kvällen var trevlig.

I dag blir det renovering som vi behöver en del hjälp med. Men för min del blir det nog mest att plugga. Har en ny tenta och gr. uppg. att ta tag i . Aldrig någon ro:)

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Vinn inbjudan till Bloggsvar!!!



Lycka till!



Glöm inte att även delta i Veckans blogg!

2010-10-23 @ 16:16:30
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0