Helg

Denna helg har jag bara känt mig så seeeg. Orkar faktist inte nånting. Var bara och träna som vanligt med jobbet i dag. Det var skönt men efter det var jag tvungen att ta en powernapp som inte hjälpte mycket tyvärr. Åh, helgen flyger bara förbi:( Jag hinner inte med. Är ledsen.

Igår hade vi trevligt. Fast vi hann tyvärr inte äta en riktig middag ute innan alla uteserveringar stängde klockan tio. Så det blev tacotallrik på Olearys istället men det var heller inte dumt.
Det är så mysigt där. Man skulle lika gärna kunna tänka sig att man var i New york och åt:)
Vill verkligen resa dit eller London för den delen. Fast jag vill fara överallt, se hela världen så egentligen spelar det väl ingen roll var vi far bara vi far*ler*
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0