Paket-Me like

Igår fick jag ett paket:)
Jag fyller 30 år snart. Kan inte fatta det. 30 år. Redan har tiden gått så fort. Har jag blivit så gammal. I alla fall så känns det inte trist alls med tanke på presenten av min kära. En jätte fin mobill med alla tillbehör man kan önska. Jag är inte så tekniskt så det är bra med någon som hjälper en att hänga med i svängarna. Tänk att man kan vara online dygnet runt och få all mail och meddelanden från facebook direkt i telefon. Vilka grejer det finns i dag. Var så glad och nöjd att jag satt hela gårkvällen och försökte lära mig alla finesser. Jag har ännu inte lärt mig allt men det är jättekul. Dessutom är kameran fantastiskt. Älskar den.
Puss babe. Är jätteglad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0