Helgen flög ut genom fönstret

Nu har föräldrarna åkt hem. Det har varit en skön helg men som sagt dem går för fort. En dag till för vila efter helgens roliga bravader:)

Kribbas och hans pappa har varit jätte duktiga och bara jobbat med renoveringen. Blir lite mer spotlights. I hallen denna gång. Och en ny vägg. Får vi istället en riktig garderob med dörr och en mindre dörr till sovrummet. Räcker med en.



Jag och Charlotte gick på stan i det härliga vädret. Åhh så skönt det är när solen lyser och värmer. Kribbas mamma hittade en hel del:)  Jag, en stickad tröja på halva reapriset men hade också varit på loppis på Nolia med extrajobbet innan och fyndat. Det var också jätte trevligt. Men chockad över hur mycket folk det lockar. Första gången på detta ställe för mig fast det är nästan granne. Konstigt hur saker blir.
Peppad i alla fall för nu vet jag Nolia passar mig och Kribbas tänkta loppis. Har så mycket på hög. Kan inte. Vill inte. Spara på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0