Halloween

Det är lite lurigt detta med halloween. En del firar den i helgen och några nästa helg. Vilken helg ska man följa? Om jag förstått det rätt firar vi i Sverige nästa helg. Oftast. Men i USA där det är så stort denna helg.
Jag älskar halloween. Att det dekoreras som exempelvis spindelnät, pumpor, ljus och en massa annat rysligt. Sedan att man själv och folk klär ut sig i allt mellan himmel och jord gör det hela ännu roligare och intressantare. Älskar rysare och maskerad i allmänhet så halloween firandet är perfekt för mig. Önskar bara det vore en större grej i Sverige än det faktist är. Nästa år ska jag försöka planera och fara till Usa och fira det. Det vore skitkul.
Ska ni fira halloween i helgen el. nästa helg? Hur- alltid intressant och höra:)? Ska ni klä ut er?



Här är en bild när jag var ninja. Jag har varit lite av varje katt, ängel, djävul m.m. Men om det blev Usa skulle jag nog våga lite mer och verkligen faktist ta mig tid och vara kreativ.
I år blir det nog bara något enkelt. Funderar på cowboy:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0