Halloween party

Igår var vi på halloween party på Corona. Kribba är inte så mycket för helger eller maskerad men han var gullig och ställde upp för min skull:) Han är go. I alla fall blev det att båda hade jättekul. Jag var cowboy, Kribba skulle vara sjörövaren Jack Sparrow men vi det blev som vanligt jätte stressigt på slutet innan bussen kom så Kribba fick också vara samma. Men han blev jättefin.

Det var sjukt mycket folk ute igår så jag höll nästan på och ge upp. Det kändes inte som det var värt det men Kribba fick mig och stanna. Först blev bussen försenad för det hade varit ett bråk så polisen fick ingripa och när vi stod i kön till Corona gick brandlarmet på puben bredvid så ingen fick gå in. Men det var ingen fara och tillslut fick folk börja gå in. Men det var inget roligt. Folk trängdes vilket är det värsta jag vet och det var så fullpackat att man knappt kunde andas. Dessutom fanns det två köer, tror den andra var förköp eller vip så vår kö släppte knappt in någon förrän väldigt sent. Men tillslut kom vi in efter över en timme. Men väl inne var det så värt det:)
Se bilder. Allt i lokalerna var dekorerat och även barpersonalen var utklädd- skitkul. Har inte haft så kul på länge:)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0