Gamla foton

Hittade mitt gamla fotoalbum på nätet, pixbox som jag helt glömt bort. Himla va kul och se gamla bilder med saker man haft för sig som man nästan glömt. Också extra glad därför en av våra datorer kraschade för nu ett tag sedan men alla bilder man hade låg där:( Vilket var då det mest förkrossande. Att köpa en ny dator är inte kul men försvunna bilder kan man aldrig ersätta. Dock var ett gäng av dem som försvann redan upplagda på pixbox. Så några finns fortfarande kvar:)
Har för tillfället fått upp extra intresse för foton och vill nu samla in alla bilder från förr och nu som jag kan. Måste be mina vänner om lite hjälp. Vill ha kvar dem tills man blir lite äldre att titta på men också framkalla och rama in dem i hemmet.



Hittade bl.a. denna bild från förr. Visst var vi söta:) Jag är den till höger längst bak. Man var ju faktist riktigt söt. Vad händer, är det så det ska vara. Ju äldre man blir ju fulare och tjockare man blir. Hjälp. Deprimerande tanke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0