Lördagsbrus





Lördagen min var förresten jätte bra. Pluggade, tränade, plugga mer men hann även dra ut på Cover med baby. Vi hade skitkul. Vi träffade lite folk vi kände och bara hade allmänt roligt. Hoppas ni också hade en trevlig lördag.
Gillar dagar när man är "duktig" lika med får mycket gjort. Dock ni "latmaskar", alltså ni som princip inte gjort något i helgen ska absolut inte ta åt er. Unnar er. Så ska det också vara på helgen. Jag bara har så mycket i luften nu att jag måste ta vara på tiden mer. Jobbar, renoverar och pluggar. Plus alla måsten med ett hem innebär, tvätt, städa, disk etc. Önskar faktist jag kunde få vara lite mer som "latmaskarna" *ler*.
Jamen, kanske snart att det lugnar ner sig. Det är i alla fall snart färdigt i lägenheten.








De var ändå en del halloween outfits. Dessa tjejer var väl ändå coola.








Även denna.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0