Rika kvinnor


Älskar att se dom här hollywoodfruar serierna, som Svenska hollywoodfruar, Svenska New york fruar. För deras liv i lyx och glamour ser så härligt ut. Inte nu allt. Mycket saker är så tillgjort. Detsamma gäller vissa personer i serierna som jag har så svårt för. Vissa är ju lite konstiga och väldigt speciella medans andra diggar jag bara. Men jag antar det jag mest dras till är värmen och de vackra husen med pool. Vem vill inte ha det?! Det är väl ett sätt för mig att drömma mig bort ett tag från vättan och kyliga vädret här. Och drömma att vara där för ett tag. Fast egentligen är det jag önskar mig bara ett vackert hus, med stora fönster och en pool i värmen. Det är faktist inte en omöjlig dröm. Bara man hittar ett jobb i värmen så går resten bra. Så en dag kanske.


Jag undrar bara dem som är så sjukt rika, hur dem har skaffat sig sin förmögenhet? Inte nu dem som har gift eller ärvt sig rik. Jag menar vem har råd ( eller egentligen lust) att köpa en lägenhet för 420 miljoner? Va.
Även om jag hade pengarna skulle jag aldrig köpa en lägenhet hur fin eller central den är för 420 miljoner. Det finns väl annat att göra eller spendera pengarna på:) Det är bara så sjuk summa pengar för en bostad.



Så länge får jag väl nöja mig med en allmän pool :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0