30 ÅRS FEST

Vilken fantastisk helg jag haft i Boden.  Jag vet inte var jag ska börja eller sluta.
Alla mina nära och kära överraskade mig totalt. Vi åkte upp till Boden för jag fyllt år och tänkte spendera lite tid med familjen och vännerna men hade inte planerat mycket mer än det. Fredagskvällen spenderade jag med familjen och myste. Firade min bror som fyllde 28 år. Vi åt tårta och såg en rysare, Paranormal activity. Riktigt spännande. Längtat efter att se uppföljaren.

Lördagen började som vanligt i lugnan ro och mina kusiner tittade förbi som dom brukar göra över en kopp kaffe fast lite tidigare. Men det var inte för kaffe utan kidnappning-för en tur att ha jävligt roligt:)
Hade inte den vildaste anning.



Först drog de iväg mig på spa. Oj, oj vad jag klagar. Harkel*ler*



Härligt. Detta är livet.



Där åt vi även lunch.
Att fara på spa med vänner är något att rekommendera. Tänker göra detta oftare. Så härligt.



Visar inga fler bilder. Självklart får ni inte se mina snygga vänner i bikinis.

Efter detta tog de mig till stan med min skylt jag fått runt om halsen, 30 år. Där fick jag pengar att handla festplagg till kvällen. Sedan blev det av till Kicks där jag fick bli proffsminkad. Inte dumt att få bli så omhändertagen och stylad för en dag. Jätte härligt. Och folk på stan var glada och trevliga pga. min lilla skylt. Det var en jätte rolig och härlig dag.
Efter kylan bar det av till värmen hos min kusin för lite glögg och dricka och en massa härligt surr medans vi gjorde oss iordning för kvällen. Önskade dagen aldrig velade ta slut. Så roligt att få umgås och spendera tid med dem som står en närmast.







Lite senare fick jag åka bil. Hade ingen vart. Trodde till min vän Mia för att fortsätta vår fest där men så blev det inte. Det blev till en överraskkningsfest som Kristoffer ordnat på en stor gård. Gissa om jag blev ännu mer förvånad och chockad denna dag. Så fin sambo, vänner och släkt jag har. Jag blev gråtfärdig.













Denna dag fick jag allt jag kunde önska mig och mer därtill. Men ändå fick jag en resecheck på över tretusenkronor. Men eftersom dom redan köpt, så kunde jag ju inte mer än tacka och ta emot och låta mig bli så glad som jag blir av tanken på resor:)



Kvällen fortsatte med supergod mat och dryck. Även lite festvisor och pinsamma minnen förgyllde kvällen.





Kort


Kort sagt det var en super fantastisk dag. Önskade man kunde spola tillbaka och få uppleva dem igen. Tiden går så fort. Hoppas alla får uppleva en sådan -egen dag med alla dom man tycker om. Jag vet att jag har en väldig tur som har sådana fina och underbara vänner och sambo. Jag kommer alltid minnas och vårda denna dag:) Tack för en fantastisk dag. Kram. Love you all.

Visar mer bilder en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0