Tentor och plugg

I dag är det plugg som gäller. Kanske städa lite också:) Det börjar behövas. Så här pluggar jag just nu. Detta eftersom som sagt vi sålt vår soffa och väntar på nya. Var tvungen och bli av med den gamla först för vi har inte utrymme för två. Imorgon kommer den nya:) yeayh. Så det vore väl bäst och städa lite:)



Jaa, ibland blir det väl plugg i köket eller sängen. Datarummet är oftast ockuperat av raringen men det gör ingenting. Jag trivs bäst och plugga i köket eller vardagsrummet. Det är finast och mest städat där:) Jag gillar att ha det fint omkring mig när jag ska plugga annars blir jag så distraherad. Var gillar ni att plugga?

Förresten, är toppenglad. Skulle nästan vilja fira med champagne. Jag klarade tentan. Inget konstigt med det men denna hade jag jätteproblem med. Fanns ingen riktig lösning och högar med teorier. Att det dessutom var otroligt mycket litteratur och hälften var på engelska hjälpte verkligen inte till. Jag visste inte var jag skulle börja eller sluta så jag trodde aldrig jag skulle få godkänt. Därför så extra glad och nöjd. Yeayh.
Nu är det dock en ny men man måste passa på och njuta av varje stund. Annars orkar man inte med allt, jobb och studier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0