Studier och träning



Skickat in ännu ett arbete igår innan jag la mig. Känns jäkligt skönt. Dock ännu mer ska in. Tar aldrig slut när man pluggar:) Ha, ha, Snyft, Ha, Ha. Galet.

I dag tar jag dock lite softare fast jag har och göra. Är så trött och seg i dag. För det blev väl senare än tänkt. Dock var den tid jag var "duktig". Ska läsa en stund men sen blir det träning med raringen.  Längtat eftersom jag inte hann igår. Är på hockey nu med en kompis.

Nu blir det träning och sundare kost på allvar för mig. Köpt ett träningskort i helgen och hunnit två pass hittills. Jävlar det känns men skönt:)
Nu är kortet köpt och gymmet nästan granne så vi har ingen ursäkt:)
Inget supergym, inga pass men har den nödvändigaste för styrke och konditionsträning. Plus att de ligger nära, billigt och litet. Hittills har vi haft gymmet för oss själva. Love it. Hatar att träna med en massa folk som stirrar. Kan inte koncentrera mig eller ge allt. Svettas och flåsa. Skrattar. Nån knäpp ide jag har. I vissa sammanhang tror jag att jag har någon slags socialfobi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0