SERIER/FILMER

Kribba har hittat en ny serie som jag/vi gillar och fastnat för. The walking dead. En typisk zombiefilm utbytt till serie. Men gillar man zombiefilmer som är bra som denna också är så är det så värt:)



Älskar serier och filmer men film/tvälskare som jag är så har man tyvärr sett det mesta eller så är det bara skit så är det så roligt när man faktist hittar nåt nytt. Det handlar också om att hitta de som är värt och se. För det är ju så att det finns saker att se, finns en hel värld med filmer/serier men det gäller att hitta dom eller höra om dom vilket inte är lätt. Jag menar man ger upp när man hört samma serier och filmer rekommenderas på sajter osv. typ hundra gånger. Då ids man inte söka mer. Det jag vill hitta är dem jag ännu inte hört om som inte nu suger. Så om någon har nå tips så blir jag jätteglad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0