Ny soffa

I dag har vi fått soffan Kribba köpt. Härligt. Gillar den verkligen. Är bättre och snyggare än jag trodde. Älskar formerna. Så nu myser jag bara framför tvn i den nya möbeln. Känns jätteskönt. Drömmer mig bort och funderar vad mer man kan göra för att få det fint och hemtrevligt.
Killen hitta även en unik lampa. Men den vet jag ännu inte vad jag tycker om. Visar bild när vi installerat den.
Är glad att jag har en kille som gillar inredning, har mycket ideer (oftast*ler* ibland överensstämmer dem ju inte med mina*blink*) och smak (oftast*ler*om de stämmer överens med mig*blink* Nä skämt och sido. Det är bra man har lite olika åsikter och står för dem. Vi har alla mycket och lära oss av varandra.)




Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg soffa! Måste komma upp nåt snart och se hur ni har fått det :)

2010-11-08 @ 14:04:55
Postat av: Eva

Absolut. Vore jätte roligt:)

2010-11-11 @ 22:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0