JAG SOM ACTIONHJÄLTINNA

På måndag fyller jag 30 år. Kan fan inte tro eller tänka det. Känner mig inte alls som det mer 21 år el. så.
Jag har i alla fall fått en till present av min sambo, den tuffaste och coolaste presenten. Han har bett konstnären Michael Gullbrandsson att måla mig och mina favoritfilmer i en scen tillsammans. En slutscen tillsammans med Ailens och Predators. Fan så coolt det blev.










En av mina drömmar i livet har alltid varit att få vara med i en utav dessa filmer. Om så bara i kulissen men bara något i alla fall. För att föreviga ögonblicket att vara med bland dom bästa och mest spännande filmer som finns.
Men nu har jag i alla fall fått en del förverkligat:) Puss, baby du är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0