30 ÅR I DAG

I
I dag fyller jag 30 år. Usch nej men också okej. Roligt att träffa och höra av gamla vänner. En orsak att samlas med dem man bryr sig om. Självklart också lite :) roligt att bli uppvaktad.
Men annars nej. Är inte ung längre:( Blivit gammal. Allt under trettio låter nu så fräscht. Känner mig dock som 20 år. Kan jag inte få bli det igen:)

Annars har helgen och kvällen varit jätte rolig och skön. Det skulle jag inte vilja byta bort. Ikväll har vi haft ett par vänner över på fika. Det vanliga tårta och bulla med kaffe fast nu förtiden blir det även med några barn med på besöken. Så trevligt men visar också hur vuxen och gammal man blivit. Oj, oj vad nojig jag har blivit över min ålder.

Vill tacka så hjärtligt och hemskt mycket för alla gratulationer och presenter. Det värmer och betyder så mycket att man har nära och kära som bryr sig om en och tar sig tid. *Kram på er*



Så romantiskt. Fick 30 röda rosor av raringen *)













Mina fina presenter från i dag och presentkort på Lindex. Tack så mycket:)


Kommentarer
Postat av: nettis

Grattis söta kusin än en gång.. Du blir ju firad av oss till helgen. ska bli så kul att få träffa dig.. Välkommen in i 30+ gänget :) kramiz

2010-11-22 @ 23:25:25
URL: http://null
Postat av: Mia

Stort grattis gumman!

Party hos oss i helgen det blir kul! Har pratat med skribenten ovanför & hon kommer :)

Vad roligt vi kommer att ha det !

Åldern är ju bara en siffra, visst är det så de säger!

Kramar i lass, ses till helgen!

2010-11-23 @ 10:53:29
Postat av: Eva

Tack gumsor. Vad ni är goa. Ska bli så kul att träffa er till helgen:) Längtar. Kramz

2010-11-23 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0