215 miljoner

Nu var det ett tag sen sist. Gillar och skriva men att jobba är krävande och privatlivet blir lidande. Eller rättare sagt man har inte alltid något som man egentligen skulle kunna kalla liv vissa kvällar i veckan. Så har det varit lite för mig förra veckan men denna vecka har jag bara varit trött:)
Jobba måste tyvärr komma först av allt:/ både roligt och jobbigt

Kan inte sluta och tänka på lyckosten som vann 215 miljoner i Sverige ganska nyligen. Omg vad skulle man göra då? Tänk att inte tvingas jobba. Att jobba kan bara vara som en hobby (om man nu vill det).
Jobba skulle jag ändå vilja men jag skulle inte jobba så här mycket. Jag skulle nog även prova på lite andra drömmar som jag har. Då har man pengar så att man kan göra precis vad man vill. Man kan köpa ett företag eller starta om man vill och det behöver inte ens gå med vinst*ler* Ganska häftigt.
Jag skulle nog även ta en lååång semester ett tag och ta med raringen på en jorden runt resa och se världen.
Jag undrar vad familjen som vann pengarna har gjort eller tänker göra? 

Kommentarer
Postat av: stoffe

Jag håller med! Vad skulle man göra??

Inte slita som ett djur iallafall :D



Allt bra med dig annars?

Kram

2010-05-08 @ 19:10:02
URL: http://words-by-stoffe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0