Stickning

Åh vad jag är leds på att vara hemma. Behöver semester från hemmet. Lite kul, tänk att man kan behöva semester från sitt hem. Hi, hi. Brukar väl vara jobbet:) Men där trivs jag bara bra. Får göra det jag älskar och mina elever är så snälla och duktiga så det är inga problem:) Jag är däremot lite trött att bara vara hemma i kaoset. Vill bara ha lite lugn och ro ett tag. Sitta och sticka i soffan. Dricka en kopp kaffe och surra lite lätt. Slippa ifrån alla måsten och bör göras några dagar och bara leva ett lugnt vardagsliv. Vill faktist ha det lite "tråkigt" som en del kallar det:)






Detta måste vara det minsta stickningsprojektet. Eller i alla fall sticknålar. Kul:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0