Fredagkväll yeahhy



Pust, äntligen helg:) Jobbat på två jobb i dag och igår. Fast igår lagade jag även middag och tränade därefter. Det händer inte ikväll:)
Ska försöka komma i lite bättre form. Tränar en gång i veckan med jobbet men det räcker inte. Dock ger ett annat utav mina jobb, städfirman en hel del motion. Brukar bli cirka tre stora hus per heldag när jag jobbar själv, (kan vara fem eller sex om man är två) och det räcker det lovar jag.
Igår var jag duktig, jobbade på städfirman och fick lite träning, jobbade ett par timmar till på ett annat jobb och tränade lite när jag kom hem. Skönt var att jag fick lite sovmorgon i dag. Sedan bar det iväg igen och få lite motion på jobbet:) och därefter vidare ett par timmar till på ett annat jobb.

Nu är jag dock mör men lycklig över att det är helg. Orkar bara ikväll stirra tomt på nätet. Älsklingen är i Övik med några polare och festar. Lyckosten. Gillar Övik, vill också dit igen. Mysigt och otroligt vacker natur.
Men imorgon ska vi i alla fall ut frilufsa i det vackra vädret och naturen häromkring-längtar, längtar.

Nu ska jag bara se Desperate housewives tills jag sussar. Om ca 5 sek.*ler'blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0