Svenska hollywoodfruar


Ni såg väl Svenska hollywoodfruar igår. Ni har väl inte missat den. Jag älskar det programmet. Dom är ju så härliga, glada, vackra och avundsjukt rika. Ger en stund att själv drömma sig bort och få önska man fick leva deras liv. Nä visst jag vill skapa mig min egen framgång och lycka men att ha så mycket pengar och bo i varma LA skulle jag inte ha något mig emot. Däremot skulle jag bli galen av att inte ha något jobb på dagarna,, i längden:)
Men fa* va härligt dom har det. Är så glad min favorit Maria Montazami är tillbaks i rutan igen. Hon är ju bara för härlig med sin glädje, dialekt, läppstift, förvirring och allt vad det nu är. Hon är ju så genomsnäll:)
Påminner mig faktist lite om mig själv, jag är också så virrig eller fint sagt tankspridd och kan inte vara utan mitt läppglans eller lypsyl*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0