Baka och laga

I dag jobbade jag på städfirman. Jag fick i dag handleda en ny jätte trevlig tjej till teamet. Jag känner mig faktist lite stolt att jag fick det uppdraget. Men va tusan, har förstås jobbat extra denna sommar i 3 år.

Men nu är det helg- äntligen.
Smile

Fast raringen är på företagsfest så jag bakar faktist, kaka.
Är själv lite impad. Den senaste tiden har jag tagit mig till köket oftare än raringen och lagat mat (mer än hamburgare och pannkakor:) men också bakat, som bröd. Men vill faktist bli mer huslig och kunnig i köket. Roligt att kunna laga lite god mat åt oss ibland och vänner som kommer på besök. Ibland kan det faktist till och med vara lite kul.






Dock ser det ut så här där jag varit framme. Springer med bunken rörandes när programmet börjar igen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0