Äntligen ute i de fria

Äntligen kommer den bästa tiden på vintern. När solen tittar fram och faktist värmer. Den tiden vill jag spendera ute och mysa i naturen. Genom att grilla, sola, filosofera, promenera, åka/köra- skrana, skidor, slalom och skoter.

I lördags drog jag med raringen ut
och grilla. För första gången
tillsammans på nio år*ler*
äntligen på tiden.
Annars har det endast varit prat om det men aldrig blivit utav.
Så jag har endast myst med familjen under alla år. De är riktiga naturfantaster:)
Men nu vella jag också få uppleva det med raringen.
Och visa hur härligt det är.











Fick lite användning av kniven min pappa gjort åt mig. Den är jätte bra och ha till allt möjligt i skogen.
Visst är den också väldigt vacker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0