Ullared

Har ni sett serien Ullared på kanal 5- ja det har ni säkert inte kunnat undgå. Fan- va jag älskar den. Jag har så himla roligt och mysigt när jag ser den. Hade inte tid och se den när den gick men det är ju det som är så bra med nätet. Då kan du se var och när du vill. Finns på kanalens hemsida på play.

Alla personligheter är så mysiga och härliga. Verkligen personligheter men det är också det jag älskar med människor. Dom som syns och känns jämfört med dem som är grå och mulen. Var har man mest trevligt och roligt?

Älskar Kjell och Britt-Marie. Dom är så härliga personligheter.
Dom verkar även så snälla och minst sagt ha roligt tillsammans.
Har läst att dem mått dåligt över sin medverkan men om det stämmer är det väldigt sorgligt för jag tycker dom rockade bäst. Tycker dem ska bara fortsätta gå sin egna väg och skita i andra. Folk klagar alltid- på allt- av olika orsaker ibland kan det även vara sådant som bara avund-skittrist.

Sedan finns såklart chefen Boris, Morgan på lagret, glada tanterna, Mattias och hans mamma + några fler som heller inte får glömmas. Ni måste se:)



Efter detta är jag till och med jag sugen att bila dit för lite shopping men också kanske en förhoppning att få träffa några av kändisarna- för det vore ju astrevligt.




 

Äsch, ni få kolla själv. Dom andra klippen var så långa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0