Snabba cash

Snabba cash såg vi med två vänner i fredags på premiären som så många andra.
Inte min typ av film men tydligen bok. Var tvungen och läsa den när den kom ut för ingen kunde ju sluta prata om den. Älskar ju böcker och intressant var den- spännande. Men har jag läst en bok vill jag också gärna se filmen om det kommer en.



Även om det inte är riktigt som sagt min typ av film i alla fall så var den bra. Väldigt duktiga skådespelare. Fast några var väl inte som jag såg dem i boken. Fast det är väl så när man läser boken innan skapar man sig en egen bild. Vilket andra tolkar på ett annat sätt.
Men jag måste ändå gnälla fast den var helt klart sevärd. Men jag blev så besviken som oftast händer på grund ja av att jag läst boken är att det fattas mycket. Jag förstår så klart dem inte kan ta med allt i en film. Men jag tycker ändå det saknades bitar som inte blev detsamma som boken ifråga. Relevanta och absolut intressanta bitar. Mer vill jag för tillfället inte säga för att inte förstöra filmen eller boken för dem som ännu inte tagit sig an det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0