Slutet på en era

Nu har jag läst ut den sista boken på Margit Sandemos 82 långa serie Isfolket, Häxmästaren och Ljusets rike. Snyft. Lång serie men det känns därmed också lite sorgligt för hennes böcker har varit med mig sen ungefär sju år tillbaks. Då gick jag med hennes bokklubb och fått en bok av hennes serie varje månad sedan dess. Men nu är den slut. :( Kommer sakna karaktärerna oerhört. Nu är det slut på en era.



Fast,, det är en flitig gumma till författare. För än är det många böcker kvar som jag inte läst. Vilket jag bara är glad över. Sandemo är fantastiskt duktig på att skriva. Jag vill bara läsa mer.
Nu har min resa redan fortsatt till Svarta riddarna. Och ännu bättre är att jag nu får två böcker i månaden till nästan samma pris som för en. Fast jag har å andra sidan också varit trogen kund i sju år och spenderat en bra slant.



Men ni som inte läst någon av Margit sandemos böcker - gör det. Helt klart värt det. Äventyr och värme kommer fylla era liv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0