One second

Paradise lost- One second

En för mig gammal nostalgilåt. En gammal goding.

 

Denna låt var en av dem låtar min kära raring gav till mig i ett blandband eller rättare sagt cd när vi just hade börjat träffas:) Gulligt. Vilket nu är nio och ett halvt år sedan and still going*)

Bara lite ledsen över att cdn kom bort. Hade varit så roligt att ha kvar som minne. Jag sparar på allt sånt "skit", kort, brev, dikter m.m. För dem ger mycket att ha kvar. Man minns så mycket mer och man blir glad av dem fina minnena.

Som när ni tjafsar och är lite leds på varandra kan ni bara ta fram någon sak ni fått av varandra och minnas varför ni faktist tycker så mycket om varandra. Jättebra- ha, ha, skämtåsido. Nämen kanske det blir sängen istället för soffan*) Det låter väl bra.

 


Kommentarer
Postat av: puma

Hej! Ögonskuggorna är turkosa och blåa nyanser från Viva la divas stora ögonskuggspalett. typ 48 fäger eller nåt sånt, alla är lite metallic. Skitbra palett, kostar typ 180 spänn! :)

2010-01-23 @ 18:04:44
URL: http://p-u-m-a.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0