My day

Oj, lång dag i dag. Fast det är ganska ofta så för mig innan jag äntligen kan få komma hem och slappa för kvällen. Men visst, inte alltid jobb många gånger är det självvalt för saker som måste fixas till hemmet eller annat som man vill göra. I dag gällde det i alla fall jobb. Jobbade som vanligt, därefter tränade med ett av extra jobben-däremot jätte trevligt. Och ett extra plus-hur många får betalt för att träna. Därefter körde jag till universitet för att hjälpa mig själv i mina studier och fixade istället svenska översättningar på några filosofiska orginaltexter. Nu ska jag plugga en stund till, läsa min bok, Svarta riddarna med Margit Sandemo och sovaaaaaa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0