Helg= plugg och examensfest

I dag och igår har jag bara pluggat. Nästan*) Bra men himla trist på en helg. Aldrig riktigt ledig känns det som:( buhu
Men man får väl eller rättare sagt måste lära sig njuta av dom små stunderna.
Som i dag har raringen varit jätte go och lagat middag och bakat brownies:) mm. Men det var nog inte bara för min skull*blink* Fast ändå så rart.

Igår kväll tog jag i alla fall en paus från skolan och vi for och käka middag på Lottas pub med en vän som också är från Boden plus två vänner till han. Sedan drog vi vidare till en liten fest och surra för att vi alla sedan skulle dra till en examensfest. Vår väns flickvän tar nu examen. Fan -va härligt. Avvis. Vilken frihetskänsla. Blev riktigt peppad med min egen skolgång av gårdagen. Längtar så till min dag kommer. Då jävlar- då blir det ös.
Men det var klart ös igår också. Får skämmas lite här i efterhand. Trodde det skulle bli skittråkigt för min tidigare erfarenhet av sådana tillställningar brukar vara ganska uppsnoppat och trist. Inget händer och alla är så finförnäma. Men jag fick skämmas- det var inte alls så. Det var party som gällde. Skittrevligt. Och inte bara det-allt i baren kostade 20 spänn*) så vi drack. Blev öl, vin och till och med bayles.

 





Jättefina lokaler
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0