Lördagkväll

Suck denna vecka har varit tuff, mycket jobb. Tur att helgerna finns.
De senaste dagarna har vi handlat renoveringsgrejer till sovrummet och hallen som vi har kvar att göra. Ska bli jätte kul när det är färdigt. Så man får ett hem igen. Leds på att leva i ett renoveringsprojekt, det är inget roligt hem att leva i. Hoppas det blir fint men det tror jag. Det måste bli det*)

Igår drog Kribba med mig på Coverclub. Jättekul och temat denna helg var hattar:) Hade en hemma men som tur finns också Myrorna. Tyvärr glömde jag ta ett foto på dem:(
Skulle vara kul att se alla inlämnade hattar. Hoppas dem ordnar en utställning med alla insamlade saker under den senaste tiden.
När vi kom var det nästan tomt. Helt chockad. Det är alltid mycket folk där,,men så kom Kribba på det är ju Melodifestivalen. Verkade som hela stan såg den. Trodde inte så många brukar se den. Jag är inget fan- tyvärr inte min musiksmak. Så vid elva snåret kom resten av folket:) Lite kul faktist.
Därför passade vi på att våga prova sjunga karoeke igår:) ha ha. Tur knappt någon såg oss- jag kan verkligen inte sjunga. Men Kribba var duktig.
Det var verkligen en jätte kul och mysigkväll med min raring.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0