Helgen i Sundvall

Sundsvall var jätte kul. Önskade bara helgen var längre.
Hade inte tillgång till It så det blev inget bloggande:(
Vi kom ganska sent dit på fredagen eftersom vi kunde först fara efter jobbet. Vi hade det riktigt bra där för Kribbas vän Jon var jätte snäll och lånade ut sin övernattningslägenhet i stan. Härligt, mitt i centrum och nära till allt. Så skulle man ha det, ett extra place mitt i smeten:)
Helgen har varit som en minisemester med eget "hotell". Så skönt och komma bort ibland och göra något annat.
Det har varit lite spännande eftersom jag aldrig varit i själva Sundsvall bara droppat förbi på Ikea. Många intressanta butiker och uteställen. Gillar spänningen med att upptäcka nya platser. Tänk om man kunde få göra det oftare.
Jag har hälsat på Emma och Fredrik och sett deras nya lägenhet. Den är jättefin, stor och ljus. Dom har inrett och fått det så fint och hemtrevligt. Jag blir så avvis:) Jätteglad för dem.
Shoppat så klart, både själv och med Emma. Kul, kul.
På lördagen for vi på puben Irish och tog ett par öl med Emma, Fredrik, Jessica och Åsa och Hasse som också var där och hälsade på för första gången. Jättekul. Mysig pub.

Puben Irish

På väg ut och shoppa.



Jag och Emma hittade ett jätte mysigt fik.
Jag vill också ha dessa sittkorgar hemma, så mysigt.



Innan vi drog hem så for vi så klart också en sväng förbi Ikea men det blev inte nå shopping denna gång. Endast smörknivar och lådunderlägg- ha, ha. Vi käkade även som vanligt där. Dom har ju så mycket gott. Hemresan tog ett par timmar så det blev inte någon speciellt alla hjärtans dag. Men alla dagar är alla hjärtans dag hära:)

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

FAN VAD HÄRLIG DU ÄR! Tack så in i hela jävla helvete!!!!!!!!!! Mer såna som du i världen.. Seriöst!

2010-02-17 @ 12:09:33
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0