Flyt i veckan

I dag var första dagen på mitt nya jobb, ett vikariat dock men det är en början i alla fall. Det har varit jättekul. Alla är jättesnälla och trevliga. Är jätte glad. Det är också i slöjd som jag älskar så mycket. Tänk, ibland kan det faktist vara roligt att gå till jobbet. Man kanske till och med längtar lite*blink*

Var lite nervös i måndags för bilen skulle besiktas. Viktigt att tänka på den är också 20 år så ni förstår nog vad jag menar, alltid något som måste fixas. Förra året blev kostnaden en mindre utlandsresa:(
Men hör och häpna - allt var okej. Vilken lyckovecka jag har:)

MMmm njuter och är glad.
Nu ska jag se en spännande film med raringen. Sugen på en rysare. Det var riktigt till och med ovanligt länge sedan jag såg en sist. Fast det är också svårt att hitta bra filmer i den kategorin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0