Flipping out

Mitt hem är lika kaotiskt som den serie jag fastnat för, Flipping out. Det är inget hem utan mer en byggarbetsplats. Gaaaahh- jag blir galen på röran.

Men vi återgår till serien Flipping out- mycket roligare att prata om. Älskar den.

Älskar den där lite halvgalna Jeff Lewis med sina fixeringar och ideer. Han är intressant, han har man nog inte tråkigt med. Jeffs medhjälpare med sina personligheter gör serien ännu färggladare. Jag kan inte få nog. Har inte trist en stund.

Jeffs renoveringar på husen är så jäkla fina. Vill ha.

Hittade bara denna bild för tillfället men bara detta kök är så jäkla snyggt inrett. Annars är det även mycket och stora fönster som gäller, mörka golv och möbler och naturfärgad inredning. Att det alltid finns en vacker uteplats och pool är inte mig emot.

Jeff vill du komma och inreda, please


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0