Bättre helg kan man inte ha

Sitter här och lyssnar på Rob Zombie- fan vad han är hot
på att sjunga:) Nämen jag skulle verkligen se en konsert live. Men han kommer ju aldrig till Sverige:( Fast,,det är desto bättre en ursäkt att få fara iväg igen*blink* vilket jag älskar. Bort, bort och se världen.

Helgen har som rubriken framgår varit skitkul
Tyvärr går en helg alldeles för fort:(

Mina käraste vänner kom från Boden och hälsade på över helgen. Det var min barndomsvän sedan jaa, hur länge som helst, nää men sedan jag började årskurs fyra- Mariah och mina "jämnåriga" kusiner Jeanette och Mariana- som jag såklart känt hela livet.
Vi har gjort det vanliga*) shoppat, spelat spel och festat och såklart surrat en massa skit.

Ledsna förlorare

Glada vinnare

+ en massa fler roliga bilder men dom vill jag spara i mitt privata album.

På partyhumör

Fler bilder kommer, så fort mina vänner skickar

Önskade helgen var längre:( Fan va kul vi hade. Saknar dem redan.

 

 


Kommentarer
Postat av: Nettis

Men Eva varför har du täckt över ansiktena.. ;) De där bilderna e ju coola.. nu ska jag gå o fixa min egen sida.. Tack för helgen.. Puss o kram

2010-02-03 @ 10:52:25
Postat av: Mariah

Saknar dig med, vilken helg! Såååå roligt! Kram

2010-02-10 @ 07:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0