YESTERDAY

Igår var raringen jätte go och bjöd på solning, godis och tidning:) Åhh sånt är så gulligt och mysigt.
Glömmer alltid varje vecka hur skönt det är och sola för kroppen. Som och gå på spa. Igår ( och i dag*ler*) var jag jätte trött och hade inte egentligen alls lust att gå utanför dörren men väl där och solat så kände jag mig som en ny människa:)
Lite favoritlösvikt och nya tidningen av Elvis är ju också super för humöret. Har ni läst tidningen Elvis? Om inte borde ni absolut ta och köpa en. Ser ut som en barntidning med en tecknad sköldpadda på framsidan men det är det absolut inte. Utan en humortidning om relationer till kärleken och kamrater. Lite sjukhumor borde tilläggas.


Kommentarer
Postat av: Nettis

solning ger energi o är så skönt.. tyvärr har det blivit bortglömt så jag måste ta lite nya tag med det nu. börjar se ut som ett lik :)

2010-12-19 @ 16:12:52
Postat av: Eva

skrattar nä det tror jag inte du gör..Men det är jäkla skönt bara man ids ta sig dit

2010-12-21 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0