LOPPIS=MER PLATS OCH PENGAR I PLÅNBOKEN

Fredagen var en tuff dag. Två jobb, tolv timmar på sträcken. Ändå orkade jag hänga med på fest fast väl ute blev det inte mycket mer:) Lördagen var seg men nä inte bakis. Drack knappt något utan istället hann jag bli riktigt förkyld:( Inte roligt. Började på fredagkvällen så klart när det börjar närma sig helgen. Låg hemma och såg film hela dagen. Söndagen blev i alla fall en riktigt mysig dag. Då mådde jag lite bättre så jag kunde följa med på loppisen vi skulle ha på Nolia med ett par vänner. Dom loppisarna är riktigt populära. Otroligt med folk vilket var jättekul. Extra trevligt var det att dela bord med ett annat par som är vänner till oss. Allt blir ju mycket roligare och trevligare. Tiden går ju så fort. Jag tog med lite kaffe och bulla och det var riktigt mysigt. Kunderna var också så trevliga. Vi tjänade ungefär tusen kronor minus hyran för bordet så det var inte så dumt tycker jag. Var bara fyra timmar och så skönt att bli av med lite grejer. Våra två förråd är fulla.
Dock fanns det mycket fint och billigt:) att handla där så jag var tvungen att kolla in de andra borden lite:) Vi var ju där för att bli av med grejer inte köpa in lika mycket. Men jag kunde inte låta bli när det fanns så mycket fint och så billigt. Höll ändå i stramtyglarna. Detta var vad jag hittade.

Lite skärp.



Väskor











Tröja

Allt detta fick jag för ca. 150 kr.

Att ha loppis var så roligt så det gör jag gärna om snart igen. Efteråt for vi och handla mat för pengarna vi tjänade. Toppen, känns nästan som vi fick det gratis:)
Härligt- blev av med en massa "skrot" och fått mer plats i förråden men även kylen full utan ett öre.





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0