ÅRETS FESTIVAL

Ursäkta inget bloggandes för vi har inte haft internet. Vems fel det är? Jo, mitt:)  Ibland kan jag ha lite humör. Som i helgen blev jag så sur jag klippte av internetsladden:/
Men nu har jag köpt ny och skäms. Vad löjlig och dramatisk man kan kan vara. Helt bortkastade pengar och tid. Gör inte om det.

I alla fall så fick jag höra en jätte rolig nyhet på jobbet av en jättesnäll ringandes sambo. En av mina två favoritartister kommer till Sverige. Yihoo. Äntligen. Brukar inte komma hit och jag har bara väntat på att planera en lång resa utomlands för att någon gång faktist få se han. Rob zombie - kommer till Sweden rock festival. Så fort jag har pengar blir det biljetter. Dom kostar tyvärr 5000 kr för två pers men självklart värt det. Ett plus är ju att det kommer också en massa andra bra och kända artister, som Ozzy.



Längtar, längtar redan så mycket.






Kommentarer
Postat av: nettis

Hej.. klippa av kablar e ingen bra idè ;) men så blir det ibland. visst e det roligt när ens favvo artister kommer till Sverige,synd bara att det oftast e så dyrt o sen resan till sthlm vilket oftast e platsen de kommer till men det e väl sånt man får ta förståss :) god jul från mig

2010-12-23 @ 17:43:51
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0