Julshopping- och mys

Medans männen byggde igår for jag och Charlotte på stan och kollade shoppingen. Ja vi vet att vi har lite tur och slipper undan. Men som sagt jag har inte emot det men fler än två funkar inte och de kan inte lära oss samtidigt. Istället fixar vi resten som disken, städningen och annat som är runt omkring.

Det var jättetrevligt och skönt och komma hemifrån. Det var otroligt med folk men det är bara trevligt. Antar det är julshoppingen som börjat. Julmysigt men saknar glögg och kaffestånd som det brukar finnas i Luleå. Det hade varit jättemysigt. Igår började jag faktist julhandla lite grann. Det känns bra att inte allt blir i sista sekunden.
Våra små shoppingrundor efter fynden börjar bli som en tradition, en trevlig sådan. Charlotte hittade lite på HM vilket var jättekul. Hjälpte henne även där att äntligen fixa HM kortet som jag tycker är toppen. Man får många bra rabatter och erbjudande plus att en femtiolapp eller hundring dyker ner i brevlådan emellanåt. HM är ju en av mina favoritbutiker med bland annat då Gina trico.

Mina fynd

Jag har denna modell även i beiget men jag gillar denna design så mycket att jag vill ha dem i alla färger.

 

Plus några julklappar blev ändå inte så mycket eftersom jag hade presentkort och rabatt. Älskar rabatter och presentkort.

Denna helg har kännts lite julmysig- härligt. Nu känns det som julen är nära och på väg. Så klart har vi hunnit dricka lite glögg också och ätit pepparkakor. Mina egna bakade faktist:) kul att någon gillar dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0