TJEJRESA:)

Min kompis Mia har önskat att vi gör en tjejresa innan hon fyller 30. Så i höst ska vi ett gäng tjejer dra iväg och ha skitkul. Tjejerna har nu börjat planera. Mig spelar ingen roll bara det är varmt så jag har överlåtit det till dem. Blir också enklare med en mindre åsikt att rätta sig efter speciellt när det gäller tjejer*blink*. I alla fall har dom varit jätte duktiga och jobbat och sökt. Just nu verkar de ha funnit en toppen resa med all inclusive. Ännu är det inte bestämt vars 100% men det lutar åt Kreta i Grekland. Samma land vi var i höstas men det var ju inte så pjåkigt:) eller hur. Annars kolla in dessa bilder.











Åh jag längtar redan. Ska bli så himla kul att gorma, skratta, sola, bada och lata sig med tjejerna som jag tycker så mycket om. Vi har ju aldrig gjort en utlandsresa tillsammans och haft kul på. Så vilket land nu det än blir så spelar det mig ingen roll. Det ska bara bli så kul att få ha semester med vänninorna.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jepp & Therese fyller 30 när vi är där, party, god mat, samtal till gryning, i can´t wait. Happy New Year vännen! Love U !

2010-12-31 @ 13:58:52
Postat av: nettis

Hej o god fortsättning.. Ska bli oerhört roligt och nu vart det ju bestämt Kreta så det blir kul. Men först ska jag till Turkiet..Kram

2011-01-02 @ 09:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0