SHOPPING

Efter jobbet for jag och handlade lite mer julklappar. Skönt och försöka göra bort så många så snart som möjligt och slippa springa i panik sista dagen. Hoppas jag. Är långt ifrån klar.

Självklart kan jag inte låta bli och handla lite åt mig själv:) Men det blev billigt på second hand butik.









Sen jag kom hem har jag barat städat sedan dess. Blir så smutsigt och stökigt efter renovering. Känner mig ganska duktig. Skippade träningen i dag anser jag fick värsta passet hemma istället.


Kommentarer
Postat av: vilka fynd

Vilka fynd du har gjort vännen! Jag är jätteavis, när jag kommer nästa gång får du gärna hjälpa mig hitta så där mycket snyggt! :)

2010-12-14 @ 11:45:56
Postat av: Eva

Vad snäll du är. Nu vet jag inte vem de är från men alla ni vänner har ju så bra smak:)

2010-12-15 @ 20:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0